20 de jul. 2009

Doncs aquí estem...

...al final d’una etapa. Una etapa que vam començar fa dos anys, amb ganes, però amb indecisió. No sabíem a què ens enfrontàvem. Poc a poc vam anar fent camí per arribar on hem arribat. Dos persones ens van agafar, amb motivació però amb molts dubtes (els que tindria qualsevol al enfrontar-se en un repte com aquest), per fer de nosaltres el que ara som. Hem passat per molts moments, tan bons com dolents. Som un grup gran, i en aquest llarg trajecte alguns han abandonat el carro, però els que quedem estem ben segurs que el que hem aconseguit no és cosa de sort, no és cosa d’un dia per l’altre, no és cosa d’un. És fruit del treball comú. Tan animadors com nosaltres hem posat el millor de cadascú per fer d’aquests dos anys un record inoblidable, una foto emmarcada dins el nostre cap. I un fet molt important, hem après. No cal dir exactament el què, el més important és que hem après, i hem crescut. I això no ho pot dir tothom. Som afortunats d’haver compartit durant un petit temps de la nostra vida aquesta experiència, ja que ens ha aportat, potser, alguna que altra cosa que ens perdurarà tota la vida.
Arribat a aquest punt, toca reflexionar, i recordar. Hem fracassat en alguns aspectes, sí. Potser no hem dut a terme cap projecte, però hauríem d’estar orgullosos, ja que hem aconseguit aguantar, hem tirat endavant i podem dir que hem après a gestionar-nos i a valdre’ns per nosaltres sols. Hauríem de valorar tot el que hem aconseguit fer junts, que és realment el que demostra com som i com treballem. Alguns donen més de sí que altres, és cert, però aquest camí no el fa un de sol, ni dos, ni tres, l’hem fet tots junts, i fins al final.
Ara és el moment de recordar tot el que hem fet, tot el que podríem haver fet, i pensar en tot el que ens queda per fer. Ens aventurem cap a un altre camí, i sembla que, altre cop, el tornarem a fer tots junts!
Força TRUK!


Trucs Saldes'09

16 comentaris:

Man in the dark ha dit...

Torno a obrir el debat: Voleu fer el calendari "Scouts en cueros"??? Seria fer-lo per nosaltres, no per vendre'ls, i ens tapem amb tendes,foulards, cantimplores, etc! Seria molt catxondo! Què dieu?

Pau (lunik ke no mira a camera) ha dit...

jo m'hi apunto... em molaria molt

ferry ha dit...

This is the end beatiful friend,
this is the end my only friend...

osokemao ha dit...

jeje jo també m'apuntu ^^ serà divertit xD

que estas escribint ferrant? ^^'

Huèspal ha dit...

osti tu quin text, q m'emociono i tot.
Jo ho he escrit a l'anterior actualització, i dsprés he pensat que ningú ho mirarà, per tant torno a comentar que a mi em molaria tmbé el calendari claris de truks.
on podríem fer les fotos, que quedéssin bé?

Ignasi ha dit...

mola el text i m'apunto a fer el calendari

ferry ha dit...

jo el calendari, feu-lo si voleuxD

pel que fa a l'anterior comentari que he fet, és part de la cançó The End, del grup The Doors

http://www.youtube.com/watch?v=ZDN9y2vTdUs

Ignasi ha dit...

com testas currant el joc, és millor que el del pau ¬¬

Huèspal ha dit...

mola molt la pantalla inicial

Lost, The Game

ja estic veient la viciada que em faré quan surti a la "venda" :)

Man in the dark ha dit...

Si si, estic recreant molts escenaris del joc real! Ara estic fent la Black Rock!

Man in the dark ha dit...

Perdó escenaris de la SERIE real

Puff ha dit...

ja ho se qe mola mes qe el meu :P
en el fons millo, smpre e preferit qe els altres crein millors jocs prk axi puc jugari jo. SI jo fes un joc millo i sapigues com pasarmel no tindria tanta gracia.xD

ferry ha dit...

I què se'n farà d'aquest blog l'any vinent i els següents que vinguin, ho heu pensat?

Jo tinc unes quantes propostes, podria ser el nou blog de caps, podriem donar el testimoni (com si fos una cursa de relleus) a les generacions futures o bé també podria servir per penjar xorrades jaja i on poder criticar els caps que no siguin de la nostre generació així ells no veuran que són criticats jaja

Man in the dark ha dit...

Jajaja jo el que faria, és deixar-lo tal com es quedi a l'última actualització i ja està, però no tancar-lo. Aquí hi hem penjat moooltes coses que ens podrien fer servei més endevant! I una alra proposta seria obrir-ne un de nou, per caps, així segur que si falten tendes s'entera tothom i etc

Ignasi ha dit...

jo estik mes amb la idea del sergi k no pas amb la del ferran, ho sento ferry.

osokemao ha dit...

realment... la força que aconseguirà el blog entre els caps pot ser brutal, milloraria la comunicació i la coordinació evitant moltsproblemes.

jo faria un de nou pels caps