19 d’ag. 2009

Pre-Audios

26 comentaris:

ferry ha dit...

el poses aquí com si al facebook no l'haguesim vistxD LOST

Man in the dark ha dit...

No tothom l'ha vist, a part és perquè això estava molt mort i així podem anar comentant idees que ens sorgeixin

ferry ha dit...

jaja okokxD

ferry ha dit...

Awi he tingut una idea bona. Com a principi de presentació podriem fer algu tipus Simpson quan surt troy mcclure. exemple, Hola soc Ferran Delclòs, segurament em recordareu d'altres audios com Euskadi 06-07 o Meranges 07-08. Llavors seria gravar-ho amb una camera de video i tal i tal. Nose és una cosa q se m'ha acudit al llevar-me

Man in the dark ha dit...

XDDDDDDDDDDD Què gran!!! Pot ser la risa xD ho podria fer el Vega quan fem Bricomania
-Vega: Hola, em dic Ignasi Vega, em recordareu de bla bla...
i llavors explica com fer la taula i etc xDDD

Huèspal ha dit...

jaja molt guapo el video, lo dels números sembla real i tot.

A per cert torno a ser per quí x bcn, jo ja he tornat :D. A veure quan quedem pels audios

Man in the dark ha dit...

Jo esperaria a principis de setembre perquè tothom està desperdigat

Uri ha dit...

wola!! ja soc per aqui de nou! i el primer que vull dir es que em trec el barret amb el trailer i que trobo que podria ser el principi dels audios retocant dues cosetes. jo vaig pensant idees pels audios tmb! per començar retocare les fotos de campaments que no estan al fecebook!

vega podries fer els planols dalçat i planta i tal de la cuina com si tmb la portessim croquitzada de casa per escanejarlos? jo fare els de la presa i els de les escales XD!

Ignbas ha dit...

a partir d'aquí es reprèn la conversa del mail

ToNi ha dit...

Jo no podre venir avui, tinc una muguda que sulocionar amb tema titol de monitor i tal!
alee!

ferry ha dit...

Jo qedaria el dimecres a les 5 més o menys, lloc a determinar. Però a la peri noxD i encara no em presipotaria amb el tema montatje, crec que s'hauria de parlar, discutir i abans de tot fer una especie de guió, mapa conceptual amb les idees que tenim i tal

Huèspal ha dit...

a mi avui tmpc em va bé, el dimecres podré. Jo tinc el programa q tant dieu (o almenys un d'ells, el pinnacle studio, q n'hi ha molts per editar videos) però no el tinc al portàtil. Al portàtil dec tenir el movie maker q ve amb el windows, no es tant potent però ens pot servir igual.

Però penso com el Ferran que primer s'hauria de parlar i fer els audios, si volem que sortin currats i que agradiin a tothom, sobre paper i llavors pasar-ho a video.

A per cert, He trobat les lletres de Lost xd. Podem posar alguna cosa amb el mateix tipo de lletra q el de lost però q no posi lost, sinó el que nosaltres volguem, no se si m'explico :D

Ignasi ha dit...

moraleja, avui no fem res ok?

PS: gran dani, gran!

Man in the dark ha dit...

Dani passa'm la tipografia de LOST!!! Jo porto el meu portàtil ja que tinc coses fetes, pilleu música que creieu adient per posar!

Joanaaa ha dit...

ei gent!!

quedem dema a les 5 a..... a on?¿?¿?¿

nat.. ha dit...

podem anar a cas mewa l'unic que nomes fins les 7, q jo després he de marxar, que fem?¿?¿?

Man in the dark ha dit...

Doncs anem fins les 7 i si necessitem més temps canvi de lloc instantani, no?

Huèspal ha dit...

per mi perfecte, l'altre dia el vaig estar practicant i ja em surt com al Goku... en quarta

nat ha dit...

al final kuans serem, i b algu k tingui les fotooossss??
fins ara

Joana ha dit...

ei, joa avui parlo amb mun germa pel tema de la casa per si dema voleu venir a la tarda i sopar a casa mewa per fer audioss!!!
digueu algu plis

Man in the dark ha dit...

Vale ens veiem demà, em pots venir a buscar en moto no? ,)
jjeje

Huèspal ha dit...

vale mola, digues a quina hora podem venir cap allà

Joana ha dit...

a veure crec que a les 6 juga el barça, no se si el fan per la trv, perk si el fan pos el mirem a casa.... em... no se veniu cap a les 5.30 o 5, nu se.
petons

Huèspal ha dit...

doncs em sembla q amb això dl gol tv si no pagues no el fan per la tv. Així q hauràs de posar la ràdio mentre fem audios xd

Sergi ha dit...

Si Joana, es pagant, però posem el mestre Puyal i cap problema! Al final em pots venir a recollir?

nat ha dit...

sergi jo t vink a busca am la moto del meu pare jajaja
ens veiem daki un ratet

si algu mes no sap naa casa la joana jo he kedat m l mario al triangle a les 16.45