14 de set. 2009

T-0 i audiovisuals, quin dolor d'isquiotibials

Ei pre-caps!
El cap de setmana que ve fem la Trobada 0! Encara no se sap ben bé com quedarem, només sabem que anem a Valldoreix, a Can Cadena (Minyons power). Però tenim una feina pendent i que ens han demanat que tinguem feta per aquell cap de setmana, els audios. Jo proposo una cosa: Ja que tinc totes les fotos possibles i molta música, faré el muntatge "avorrit" de posar les fotos i això. Un cop a Can Cadena, en algun temps lliure (és a dir a la nit, no?) fer totes les paranoies i anant-les enllaçant, què us sembla? I en acabat posar-ho en un pen i que s'ho quedin els caps.
A part hi ha gent que té feina, com l'Uri o l'Ignasi, que podrieu fer els croquis de les instal·lacions i escanejar-les, i enviar-m'ho tot plegat abans de divendres! Si no podeu fer-ho, ja m'apanyaré amb els meus coneixements de Dibuix Tècnic, que no estan tan malament.
Doncs això, anem comentant com va la cosa!

65 comentaris:

Huèspal ha dit...

OKei, però no seria millor quedar abans de l'excursió per enllestir-los dl tot i portar-los fets ja? per si un cas allà no els podem acabar o ves a saber què pot passar...

Així que podriem quedar una tarda tal com dimarts o dijous a les 17:00 o a les 17:30 per fer el que el Sergi anomena enllaçar paranoïes :). no?

P.D: el Full dl Vega amb l'estructura d la taula i dmés dibuixos i anotacions pròpies d'un enginyer el tinc jo diria (l'he de buscar...) quan el trobi l'escanejo i t'ho passo Sergi.

Joana ha dit...

ei, jo estic dacrod am el dani q podriem fer aquestes paranoies abans de la trobada ja que potse alla no tenim temps

petons

Sergi ha dit...

Estic d'acord amb vosaltres, jo ho deia perquè ara que comencem el curs i tot tothom té horaris diferents i si quedem serem 3 o 4, i en canvi allà hi serem tots en teoria! Però em sembla bé quedar dimarts a la tarda
Dani ja he rebut els croquis ;)

Ignasi ha dit...

tema croquis, jo faria servir els que ja vai dibuixar, fer els de la cuina i les escales és menysprear la meva feina prèvia i el mèrit d'aconseguir la super taula i el futvoley, no es distingiria entre realitat i ficció. en altres paraules, com a comissió de instalacions veto un croquis de cuina i escales.



PS: què porteu fet dels audios?

Sergi ha dit...

Hem fet tria de fotos només, i realment he vist els croquis teus Ignasi, i no semblen gaire als resultats finals... xD Però bé, ja faran el fet de veure que ho poràvem pensat des de casa xD

Ignasi ha dit...

que no s'assembla al resultat final???

m'has indignat així que el que faré´serà escriure el que penso després borrar-ho aixi que només llegiràs fins aquí.

ferry ha dit...

jajaj a mi tmbé em sembla millor quedar dimarts.

Sergi ha dit...

Demà a les 5 a on??? Digueu algo els demés, sempre ho hem de fer els mateixos...

nat ha dit...

vale kom k ami nakara m keda una stmaneta x disfruta el bon (o mal) temps, nkara puk kedar.

proposo a casa meva a les 5 a ser puntuals x tenir temps de fer un ratu el burro.
k i dieu?

Sergi ha dit...

Jo proposo canviar de lloc de quedada perquè a mi també m'agrada no moure'm de casa i que vingui la gent...

ferry ha dit...

Ups...em sap greu:S però a mi m'aniria millor quedar dimecres o dijous:S ara ho acabo de veure... Pel que fa al lloc, jo propossaria la meva cuina que està desèrtica, només hi ha ruines, és un lloc força acollidor, sense llum, sense lloc per seure, etc. Ara en serio, estic força en serio amb el sergi, quedaria a un altre lloc, no necessitem internet, només necessitem un ordinador on hi estigui tot.

Joana ha dit...

a mi mes =.... jo proposo als containers del carrer m... balmes amb.......mallorca per dir algo

apa ja direu

petons

jo dema tink entrenu es a dir si es dema aure de marxar minimamen dora pero puc venir

Ignasi ha dit...

a mi el que diu la natalia de quedar abans per fer el burro no, jo si quedo em molaria anar al tajo, ja que tampoc anem sobrats de temps, i m'és igual on quedar, casa la natalia no em sembla pas mala idea, millor a una casa que a un bar no? mentre treballem. L'any passat bé que ho vam fer a casa la Cèlia
DIMARTS 14 A LES 5 A CAN MURGUI
és la proposta més consistent fins ara

Huèspal ha dit...

mmm, doncs nu se un altre lloc... si es per bcn t'hauràs de moure si o si Sergi i si quedem a casa teva no se la resta però crec q no ens va bé perquè, almenys jo, m'he d'aixecar d'hora el dia següent (6:30 jo, uff quin mal xd) i per tant no podem aprofitar tanta tarda com a bcn q amb 15 minuts estem a casa..., no sé, és egoista però s q s així. La peri o el meu poble se m'acudeixen o casa teva ferry si dius q s pot.

Ah i jo prefereixo dimarts, q dimecres arribaria tard si quedéssim a les 17:00.

P.D: Vega és una tonteria però m'he quedat amb les ganes d saber el q has escrit i has borrat al missatge anterior xd (tot i que m'ho intueixo...)

nat ha dit...

perdona sergi eh, no es q no m vulgui moure de lloc, xo com k no hi havia kap proposta de lloc he ofert casa meva, a més si anessim a un bar potse no podria consumir a falta d'€ ehhhh! que estem en crisis.

tot i k els contaniers m semblen b, xo proposo el que estiguin a prop d'un super k fan mes bona oloreta!

Sergi ha dit...

Doncs a les 5 a casa la Natàlia?

osokemao ha dit...

Em sembla molt bé tots els comentaris.... el de la joana d'anar entre contenidors crec que és la més encertada... a falta de paper per apuntar tenim el contenidor de paper per reciclar ;D

Bueno, a mi em sap greu però no hi puc assistir a la reunió d'avui ja que tinc classe ^^' espero que us vagi molt ve l'aportació de paranoies. Jo proposo fer com un joc de l'oca (com el k ens van fer de Lost) xo a cada casella apareixi un tema com és: ruta, instalacions, activitats, eix d'animació, gorg, puigmal, menjant, etc etc. (la idea és complicada, està pensat per que d'aki pogueu derivar a altres idees més senzilles :D)

Anònim ha dit...

Hola? Algú més pot dir si va o no?

ignasi ha dit...

recordo A LES 5 A CA LA NATALIA
PS.:ho sento dani és irrepetible pero si tu imagines bé aniràs pel bon camí sinó no

nat ha dit...

axo vol di k serem sergi ignasi dani joana i natàlia?

Huèspal ha dit...

I l'uri :)

Avui hem avançat bastant els audios i hem dit de tornar a quedar divendres ja per finalitzar-los. De moment estan quedant de qualitat, qualitat :D

Qui podria venir?

Encara no hem decidit a on quedar...

Ignasi ha dit...

Crec que ho més factible seria a casa d'algú en ausència de casa o peri o el meu poble, potser millor peri.

Sergi ha dit...

Vale, a les 5 com sempre no? He acabat l'apartat de Futvoley, amb musica oficial de champions ;)

Joana ha dit...

ei jo no u se segur, ja que tink partit

si pugues venir seria nomes una horeta crac, un peto a tots


on esta la gent deseperaguda?¿?¿?¿

Ignasi ha dit...

sergi... pots fer la fletxa a la cantimplora del pau on hi ha el tap posat??
i aviam sipots treure la escena de la cua de l'avió del trailer i després guardar, per ger k als audios hi hagi la sopresa de la primera vegada

Sergi ha dit...

Ignasi, he tornat a fer el tràiler de nou i ara faré la foto del Pau ;)

ferry ha dit...

me llaman el desaparecido quando llega ya se ha ido, volando vengo volando voy, de prisa de prisa de prisa el mundo perdido.

A mi divendres em va bé quedar, però nosé on propossar, pq la peri no em mola(olora a fregit) casa meva està en obres, no cal que els pares no hi siguin...vull dir

osokemao ha dit...

hola a tots!

jo el divendres entro a les 17:30 i fins a les 19:00 no en surto, llavors, si kedessim abans de o després jo hi podria assistir sempre que es tingui en compte la relació directament proporcional distancia de la uni - hora de sortir de la casa/bar

tot i així, no vull que perdeu l'interès pel meravallós món de la multimedia; us passo un video del youtube on es mostra com els japos han aconseguit que un holograma pogui ésser sensible al tacte ;)

http://www.youtube.com/watch?v=Y-P1zZAcPuw&feature=player_embedded#t=157

PD. el video està en mut i subtitulat en anglès ;D
PDD. no us regiu pel meu horari xD simplement és una manera diferent de dir que molt probablament no hi pogui assistir :P

URI ha dit...

divendres a la tarda a mi em va be!
veig que van abançant! això del futvolley amb la musica de la champions promet mooolt! i lo de bricomania tmb XD!

i si que s'assemblen els plànols a la realitat!! recupero la conversa de 20 missatges enrrera!

Sergi ha dit...

Per cert, avui a les 8 a l'espai jove de Fontana, actua gratis la Clara Algaba, qui vulgui venir ja sap!

Huèspal ha dit...

tot i així, no vull que perdeu l'interès pel meravallós món de la multimedia

Quina gran frase Mario, tot un elogi cap a la meva carrera :)
Jo crec que hauriem de canviar l'hora dels audios a les 19:30 xq el Mario hi pogués assistir dsprés de fer aquesta intervenció xd

No, q s broma xd

a les 17:00, a les 17:00

P.D: faig massa uni...
P.D II: la veritable raó és q he escrit aquest missatge per veure si funcionava lo de la frase en negreta

Huèspal ha dit...

Ha funcionat :)

nat ha dit...

jo si k podre venir sense cap problema
al final a kin llok voleu kedar ??
ja que entenc k la peri no jajajajaa

ferry ha dit...

Sabeu que demà no tinc classe!!! jajajajaj no tinc classe els divendresXD vaia broma oi?¿!xD


wenu doncs...si ningú diu lloc...què us a un banc d'una plaça de gracia?

Ignasi ha dit...

DEMÀ A LES 5 A LA PERI!
a mi parecer és el bar on es pot treballar millor en grup i liarla més sense molestar gaire.
Si algu si oposa certament que proposi lloc en condicions.

PS.: jo potser vindré un xic tard ki sap 5'30- 6, klcom similar

Sergi ha dit...

Ferry saps què? No tinc classe cap dia! Jajajajaja (quina merda de vida)
Estic d'acord, a la Peri a les 5

[b]Notición![/b] Ahir vaig comentar-li al Quim lo dels audios i diu que no s'han de portar demà fets (visca la organització i comunicació d'aquest cau) tot i així proposo fer-los el més aviat possible perquè després ja començarem els respectius cursos am més ganes i costarà més quedar!

Sergi ha dit...

No ha funcionat el meu sistema de negreta... :( Estic especialment trist

nat ha dit...

jajajaj sergi no et preucupis algun dia et sortira ( la negreta)

ok a les 5 a la peri jo potse em retraso uan mica k ai danara veure la meva avia xo no o crek
fins despres

Huèspal ha dit...

'<' !! no '['

s q....

lo de la contrabarra ho has encertat però

Uri ha dit...

17 a la peri! its nice!!

you belong to me - Bob dylan

joana ha dit...

ei, jo arribare una mica tard i a mes aure de marxar dora
sorry

Ignasi ha dit...

Queda no res per a acabar els audios, estem els extres.

He estat parlant amb el sergi i ell s'ofereix a acabar els audios. Jo prefereixo quedar per acabar-los entre tots.

què us sembla.
Si també preferiu quedar estaria b començar a pensar en un dia (dimecres i després els que hem fet d'intendents anem plegats al sopar?)

Sergi ha dit...

No ho dic per egoisme o per afany de protagonisme, però és que fer-me baixar a BCN per estar-me 30 minuts... ho acabo jo i ja està. Digueu-me idees i de tot, i jo ho acabo, de debó, no em feu baixar per tan poca estona...

joana ha dit...

jo prefereixo acabar-ho entre tots
si et fa pal baixar ho pots enviar algu i ho acabem nosaltres

Huèspal ha dit...

s q no es tan fàcil enviar-ho a algu, perquè el programa no trobaria les fotos, ja q stan a l'ordinador dl sergi i amb la seva ruta.

Sergi ha dit...

Joana, un projecte de Windows Movie Maker no es pot enviar... jo baixaré, però tampoc cal que quedem tots si total som 3 els que fem coses, no ho dic rabiant, perquè és el més normal que passi, tanta gent no funciona, per tan baixaré demà a les 5 que és quan millor em va, ja em direu lloc de quedada!
P.D: Dani si vens porta'm el dreamweaver i si tens temps comencem a parlar-ne!

Sergi ha dit...

Ningú diu res per demà? A les 5 a la Peri doncs?

Ignasi ha dit...

jo no sé com ho tindré pero son les 10 i mitja i ningú ha comentat.
Jo no ho faria demà tenim fins el dia 3, i som 21, tampoc cal ser exageradament urgent, simplement tenim uns 10 dies per fer-ho.

A mi parecer.
Jo reitero la meva proposta de dimecres

Huèspal ha dit...

Però al Sergi, q és qui més problemes li comporta venir i més ens convé q vingui, perquè té el portàtil amb l'arxiu, pot demà millor q dimecres o qualsevol altre dia així q si quedéssim demà millor q millor per ell. A més ja ens ho treuriem de sobre...

Jo demà a les 5 puc

Sergi ha dit...

Ostres Dani! Sembla que algú m'entén! I no sé si ho recordeu però ens van dir que si ho teniem una setmana abans millor, és a dir, aquest cap de setmana.
Jo baixo avui, si només estem el Dani i jo, què hi farem, anirem més ràpid i podrem començar a parlar de la web.

osokemao ha dit...

em sap greu, però pel meu repetit tema horaris no hi podré estar ^^'

que us vagi molt bé ;D

Joana ha dit...

ei u sentu, jo no podre venir, ja ser que vaig ser jo qui vaig dir que ho preferiria fer tots junt pero avui mes impossible

Huèspal ha dit...

Osti, només serem 2? per això ja ho podia acabar el sergi a casa xd

Bueno jo vindré igualment. Ah i lo de on és el dani mola i accepto que ho posem amb molt de rencor però xd, no q s broma, sense rencor, però ja q s posa q posi Dani i no Danny q semblo anglès o no se, indi xd

Ignasi ha dit...

A mi m'agradava la idea de fer diferents nivells de on es el dani, acabant amb el nivell superxungu que és el del cotxe i els troncs.

També em sembla graciós fer com uns crèdits al final.

i aviam si se us ocurreixen coses per a afegir als extres.

No crec que vingui avui a la tarda.

PS.: no m'agrada gens la manera com s'ha tractat aquesta quedada, pero bé, a la pròxima ho farem millor.

Man in the dark ha dit...

El Movie Maker no em deixa publicar els audios, m'estic cagant en tot

Ignasi ha dit...

pots fer un video del video, com vas fer amb el holeman i en huckleberry thin

Man in the dark ha dit...

Tranquils, tot solucionat, AUDIOS FINIQUITATS!

Man in the dark ha dit...

En breus els posaré auí en unanova actualització! Ostres tu, ja no quedaran temes per actualitzar aquest blog, serà el final...

Ignasi ha dit...

ara si que toca l'actualització de despedida...o encara no, quan es puguin penjar els audios com a videos delyoutube.

Man in the dark ha dit...

Ho he intentat... després d'estar-me 1 hora i 45 minuts esperant a que es pengés, em diu que no es pot processar perquè dura m´s de 10 minuts... L'hauré de partir en 2

uri ha dit...

quina emoció!!! tinc ganes de veurels, lo del dani es un partidon!! vaia currada!! sergi quan estiguin al youtube ens avises!

joana ha dit...

vull veure els audios!!

els podras penjar on em vas dir que no et dexava?

Huèspal ha dit...

xd 1h i 45 minuts sperant per a què, després, t digui q si és més gran d 10 minuts no hi cap xd

Un exemple de mala usabilitat web

Uri ha dit...

a mi em va passar amb el feisbuk, 30 minuts penjant unes fotos i al final em diu que no s'han penjat bé! no és el mateix però la mateixa rabia!

Sergi ha dit...

Vale, he penjat els audios a Youtube prò per qüestions de opyrights i merdes em treuen l'audio, per tan no tenen gràcia... Així que sudem, porteu-me un pen els que volgueu i ja us aniré passant els audios!